• Admin
    2.5k
    Unfortunately, we cannot assist with account issues like this via the forum. Please make sure that you have updated your profile. That will help us make sure that we can provide you with surveys that best fit your lifestyle!
  • Paolo46
    1
    my profile Is updated but that's not the problem. And i'm not the only one with this problem
  • cjsenour
    647
    Contact Support
  • Paolo46
    1
    I've done this twice already. Everytime they Say my account Is ok and that i have to update my profile and bla bla bla..
  • susanna musanti
    3
    08-04-2022------09-07-2022
    3 mesi senza sondaggi
  • Vince69
    1
    It's been 4 months for me. They no longer respond to emails. The day before yesterday I contacted them again but the email could not be delivered because the recipient has a full mailbox. Mah
  • susanna musanti
    3
    Con tutta la mia buona volontà, ho mandato alcune mail e contemporaneamente come suggerito (anche se non credo sia quello il problema, confermato anche da altri utenti) sono entrata nel mio profilo, anche se non c'era niente da aggiornare. Ho cercato se c'era qualche domanda a cui non avevo risposto o qualche domanda aggiuntiva. Niente, non è quello il problema. Quindi continuerò a postare qui, alla scadenza di ogni mese, un commento. Nel frattempo ringrazio altri pannelli a cui sono iscritta, che funzionano regolarmente, magari ci vuole più tempo per i premi, ma almeno non presentano i problemi di Univox
  • Paolo46
    1
    pazienza Susanna, a sto punto spero che qualcuno gli hackeri il sito, chissà che non ci sblocchino la bacheca. Come diceva qualcuno nessuno ti regala niente su internet, se vedono che guadagni già qualcosina cercano subito di limitarti. Voglio dire, si sa che non è un lavoro ma ci vorrebbe un po' più di onestà
  • Admin
    2.5k
    We reached out to our support team and have notified them of this issues and passed on your concern and email address. Thank you for your patience and for letting us know
  • Nat M
    1.9k


    There are also plenty of other members that have not had surveys for months on end. It is a problem in the system and when will it be properly fixed?
  • hasret gür
    4
    @Admin Why is no one helping me? not responding :(
  • Ina
    0
    Scusate,come mai non ricevo sondaggi da marzo? Ho già aggiornato il profilo più volte
  • Paolo46
    1
    posso chiederti quanti punti avevi prima di non riceverne? Comunque ogni tanto chiudono i rubinetti ad alcuni utenti
  • Ina
    0
    709 comunque non mi sembra giusto.
  • Ina
    0
    In effetti tutto l'account è bloccato, loro ovviamente dicono che non è vero, quando rispondono. Poca trasparenza
  • Paolo46
    1
    beh non ne avevi tanti, a meno che non ne avi già riscattato altri. A me è capitato 2 volte quando ho raggiunto i 4700 e i 4900 punti circa perciò ho pensato che volessero impedirmi di salire oltre
  • Ina
    0
    Certo che li avevo riscattati, ormai è da tempo che collaboro con loro,quasi 2 anni
  • Ina
    0
    Ma lo sbloccheranno? Altrimenti cancello il mio account e basta
  • Nat M
    1.9k


    Has Support replied to you?
  • Bob Dack
    2.7k
    AdminAdmin

    I have asked and complained about my Account
    not be fixed or serviced a whole lot of times with no
    replies to me and nothing happening about it, so I
    really don't know as to what they are talking about
    or who they are replying to but it's not me?
  • René Germain
    14
    I contacted support on June 30, to report that I have been receiving inquiries since June 13, but I have not received any response from them.
  • Tulio Guanipa
    1
    CUANDO COMENZARAN DE NUEVO A PAGAR POR PAYPAL
  • RobertC
    3
    Dear @Admin
    It's already more than 3 week and my redemption is not processed yet. I had been really patient with this situations,you can see is a money that really help family to eat and is not fear that after to work hard the platform dont mind to pay, My details are as follows:
    Request id: 1733273
    Request date: 20/07/2022 10:05:59
    Redemption Type: Amazon.fr Gift Certificate (but if is by paypal much better)
    Points: 10,000

    Thanks & Regards
  • Nat M
    1.9k


    Do not know whether you have got your redemption since you asked again.
    But have you contacted Support?
  • RobertC
    3
    HI, I did, I sent a email to univox support but none asnwer me !!!! and also I dindt recieve my redemption!!!! is already more 4 week and nothing!!!
  • Carol hughes
    2.4k
    Day two No Surveys
  • Admin
    2.5k
    We are showing that this was processed and sent out on 8/29. Please let us know if you have not received this
  • RobertC
    3
    HI, sir, I had recieve my redemption already was in amazon fr card, but really I would liked to get my redemption in paypal !!!!
    I hope the problem with paypal can solve soon!!!!!
    have a good day
  • Carol hughes
    2.4k
    Day 3 of no surveys on my dashboard
  • Mele McCabe
    540
    @Admin
    I am unable to log in. Error message. Please help . Mele McCabe
  • Carol hughes
    2.4k
    Day 4 of no surveys
  • Mele McCabe
    540
    Completely locked out of Univox. Support said it may take awhile as they are overwhelmed
  • Nat M
    1.9k


    If they dealt with a ticket straight away, not reply with a copy and paste message then forget about it. They would have more time.
  • Carol hughes
    2.4k

    Mele,So sorry you are also having problems
  • susanna musanti
    3
    08-04-2022......05-10-2022 niente sondaggi
    non è cambiato niente. Ho sentito che molti utenti si sono creati altri account e ricevono i sondaggi, io non l'ho fatto, credo sia molto molto scorretto creare un nuovo account
  • Admin
    2.5k
    Secondo le linee guida della community, puoi avere un solo account. Avere più di un account ti farà rimuovere dalla piattaforma. Per quanto riguarda la mancata ricezione dei sondaggi, in alcuni casi il tuo profilo, le tue abitudini e il tuo stile di vita non corrispondono ai criteri del sondaggio a cui ti è stato chiesto di partecipare. A volte abbiamo più membri che rispondono del previsto e raggiungono rapidamente la nostra quota per lo studio! Questo è il motivo più comune per cui non vedi i sondaggi sulla tua dashboard.
  • Nat M
    1.9k


    In reply to your response to "Susanna denied". You mentioned some reasons why members are not getting surveys.

    But can you explain how these members are getting email invites (5-6 per day) but these email invites are not visible on their dashboard? Should it not be synchronized? So if they can not see these email invites in their dashboard isn't there some technical error?
  • Nat M
    1.9k


    Also in your response to Susanna look at the dates since she has had no surveys ........6 months and counting
  • susanna musanti
    3

    Infatti continuo a ridere per le loro risposte di giustificazione che non stanno nè in cielo nè in terra. Mi scrive che non posso avere diversi profili e infatti io (per principio personale) non li ho, ma ti posso assicurare che so per certo che ci sono persone che hanno creato una nuova mail e si sono iscritti nuovamente e ricevono regolarmente inviti ai sondaggi per mail e vedono il pannello pieno di sondaggi ogni giorno. Io ero da almeno un mese e più che non entravo su univox, ho altri 29 pannelli a cui dedicami, però mi secca questa situazione. Ribadisco 6 mesi senza ricevere mail e con la bacheca vuota.
  • Admin
    2.5k
    If there is an issue with receiving survey notifications, but not surveys when you click the link, this must be sent to support so they can investigate the issue. We are unable to do this via the forum. Susanna's comments do not mention this issue. She has stated that she is not receiving emails or surveys.
  • Admin
    2.5k
    No member should have multiple accounts. Members who have multiple accounts will be banned and their redemptions will not be processed. We are sorry that you have not received surveys lately and encourage you to provide additional information on your account so we can get surveys better suited to you straight to your dashboard.
  • susanna musanti
    3
    @Amministratore
    Ho mandato varie volte mail all'assistenza e ho sempre ricevuto la solita risposta che dai tu "che i sondaggi non corrispondono al mio profilo....che devo cambiare il mio profilo ecc ecc"
    Ma giusto per capirci, in Italia quando andavo all'asilo si faceva un gioco (non so se si fa nel resto nel mondo) si chiama Regina Reginella e i bambini chiedono "quanti passi devo fare per raggiungere il tuo regno" ora ti chiedo: quante centinaia di mail devo mandare all'asistenza per ottendere una spiegazione valida?
    Passando al discorso sul cambiamento del profilo, se non ho niente da cambiare? La scorsa settimana giusto per prova ho cambiato qualcosa (anche se non è vero.....per poi rimettere tutto come era prima) non è cambiato niente per giorni.
  • RameshS
    11
    I am getting a plenty of surveys everyday but 99.99% of them disqualify me before even starting, a few of them disqualify me after a few questions, and only 0.01% offer 1 or 2 DQ points.

    I am at Ambassador level from India. I strongly think this survey platform is not suited to Indians. I need 100 points for redemption but am sure it will take more than two months for me to get them unless I could complete a couple of surveys by luck :( Any other Indian fellows having the same issue?

    PS: My profile is up to date.
  • RameshS
    11
    Yay! I got two DQ points today. I am sure in the next three months I will be able get sufficient points (98 remaining) to redeem.
  • Nat M
    1.9k


    I am not from India but Australia and the same here, DQ points are virtually non-existent after you click 100s of dead-end surveys. I have complained to Support.

    Response i got

    "Note- The other dead-end surveys you mentioned We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. "

    Which is a standard response that they do NOTHING about
  • RameshS
    11
    Looks like everyone is sailing in the same boat which will take days to reach the shore, except the lucky US guys who travel many new harbors in a single day :grin:
  • susanna musanti
    3
    Da Aprile a Novembre e ancora nessun sondaggio
  • susanna musanti
    3
    Ancora una volta la solita risposta. Allego l'immagine della mail in inglese perchè tutti lo leggano
    2bf5qi28y9b60k6d.jpg
1234Next
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Welcome to Univox Community!

Hello Members!
Welcome to Univox Community Forum. This forum has been created so that you can exchange ideas, converse and interact with Univox Community. Please keep your posts relevant to the forum category. Please do not use the forum for promotion or advertising. Irrelevant messages will be deleted straight away. Feel free to share your feedback.